Skönt, skönt, skönt!

Plötsligt händer det! Så skönt när man vet att man har rätt känsla och andra bekräftar det! Säger bara; Lycka till! Igår var det STORA melodifestivalen, vi tillbringade kvällen ihop med våra härliga grannar. Kvällen bjöd på många skratt! Är just nu så glad, hela jag :) Idag blir det sol, städa o tvätta lite. Och iväg o handla ännu mer blommor med en go vän! Älskar alla mina blommor o planteringar som det växer så det knakar i. Kanske vi kan använda lite hemodlat till midsommar ;) Planeringen är i full gång. Tack Bonnie, för att just DU finns i mitt liv! <3 Det är ingen vanlig dag för det är Pamelas födelsedag...hurra hurra hurra GRATTIS en av mina käraste vänner sen lång tid tillbaka! Hoppas att du får en fin födelsedag och att vi snart sitter ute till havs och njuter. Fira din födelsedag och har lika kul som förra gången.
Ha en fin dag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0