Oj oj!

Länge sen nu! Jag vet inte var tiden tar vägen??? Är vi hemma så håller vi på ute ;) Börjar bli precis som vi vill ha det. Nu är det bara att starta med bygget kvar. Jag planterar och fixar för fullt. Fick jordärtskockor häromkvällen av en go vän och ska till honom och hämta syrener. Vet precis var jag ska ha en syrenhäck nu.... =) Johan har fixat så fint, ett riktigt pysselhörn till mig! <3 Det är bara det att jag ska hinna måla om härinne också men....har svårt att vara inne överhuvudtaget i denna ljuvliga vår! Har nog längtat alldeles för länge efter den. Jag trodde nånstans att våren skulle komma fortare eftersom att vi fick 1 veckas sommar mitt i vintern men....den känns längre än nånsin. Undra hur det känns efter 2 veckor nästa vinter?? Men en liten fundering....."Varför sitta inne, när hoppet är ute? " Sug på den! Så sann! Nu är det fullt ös på alla fronter, jobb, skola, vänner, kalas och planering för F E S T på midsommar. =) Tjohoo, ;) Vi var på party på valborg, riktigt roligt och sen 30 års kalas. Nej, ut och sätta igång. Solen skiner, fåglarna kvittrar. Hundarna är glada o busiga. Ut o njut, hitta någonting som är bra istället för tvärtom! Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0