Oooops....

Vilken dag =) Fick ett ryck och åkte till Arninge, var tvungen att shoppa lite. Skulle köpa färg eller lasyr till utemöblerna, skulle snyggas till lite. Så Johan och jag bestämde oss för svart lasyr. Så det blev det. Svarta utemöbler, vinrött parasoll, ljuslyktor att hänga upp i parasollet. Nytt skal till telefonen och nytt koppel till Junior. Det rosa är över och förbi nu. Han är ju faktiskt en tuff liten kille. Älskar att leka med alla men....man måste ju lära sig att man inte får det.Köpte dessutom en stor sandlåda till en liten Hugo som fyller 2 år på fredag! Sen blev det en sväng på h&m och en massa kläder till bara mig. Hihi....många från barnavdelningen blev det. =) Hittade skitsnygga kostymbyxor, vilket jag behöver då alla mina är för stora. Men minsta storleken på h&m funkar inte ens, ramlar av! Men så nöjd med det jag hittade. Hämtade lite tjejer på vägen hem =) Sen målade jag möblerna medans Johan var ute på en tur med moppen tillsammans med sin pappa =) Hämtade lite fler tjejer =) Sen tog vi en långpromenad senare på kvällen, 2 av tjejerna följde med. Så mysigt! Sov oerhört gott kan jag säga! Får se vad denna dag bjuder på, många viljor finns det här! =) Jag ska måla en vända till och skulle behöva åka iväg och leta skor, hittade inga igår. Sen är det inte lång tid kvar tills semester.... L Ä N G T A R! Och på onsdag kommer Pamela, då ska vi plocka blåbär och kantareller! Melissa plockade kantareller till oss igår. Ha en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0