Haha.... Sötaste Pam!

Fick ett samtal igår och ler fortfarande...... ;) Min finaste Pamela hade Jennyabstinens, så gulligt! Bara inse att nu måste vi göra nåt åt det! Ses nästa vecka <3 Fullt ös denna helgen också och nästa med för den delen ;) Kalas, vänner och middagar planerade....tjihoo! Älskar när det är så här! Pysslar och kikar efter dom bästa presenterna till våra gudbarn också, hade visst lovat Hugo en sandlåda. Hittat en fin rackare =) Sen ska jag kika på en spännade present till Lili och hoppas att den är så bra som jag tror <3 Ja, det är mycket nu och minnet är inte riktigt i fas så påminn mig om jag glömmer något....=) Ha en härlig dag och må gott!
Härliga balkonglådor, växer och ger en massa glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0