Varmt hjärta!!!

Idag tog jag mig tid att värma en gammal mans hjärta. För mig var det inte många minuter det tog men för honom var det ALLT! Lyckorus i kroppen efter att ha gjort något bra. Grattis på födelsedagen, vännen! Sen blev det en date med finaste Pamela...äntligen. Vilken härlig dag jag har haft! Bjuden på lunch o fika i solen, och denna underbara avslutning! Hämtade min stora dotter hos kompisar i Berga. Då passade vi på att ta en shoppingtur tillsammans =) Blev jättefina tavlor till hennes "nya" rum. Nu känner jag mig så nöjd, så att soffan lockar enormt just nu! Ta hand om er och kom i håg " Allt har en mening"! Tack för att du ställde upp som fotograf, Danne. Det är guld värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0