Spännande natt!

Fick träffa en ny människa inatt som har en gemensam kompis med mig och heter dessutom samma sak som mig! Världen är bra liten ändå. Det var kul att få höra lite! Blev "jagad" av polisen också, vilket är jättebra ;) Dom var här ute och kollade fylla, och jag har ju aldrig någonting att dölja så jag tycker att det är jättebra. Dom får gärna vara här mycket, mycket mer. Men jag lovar att man funderar när det är 2 polisbilar i den här lilla byn! Mer sånt! =) Sen ringer Johans mobil mitt i natten, hör det för sent och inget nummer som finns inlagt i telefonen. Väntade på att det skulle ringa igen men nej. Man hinner ju fundera några gånger innan man somnar om igen. Idag kommer Melissa hem också, älsklingen! :) Kalas ikväll! :) Pyssla lite under dagen och se om jag o Johanna kan pysa iväg och köpa en present till födelsedagsbarnen ikväll ;) Ha en fin dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0