Lyckligt lottad!

Ja, mitt liv är så bra! Kan inte tänka mig bättre på något vis. Jag är glad och tacksam över alla fina människor vi har i vår närhet. Tjejerna mår bra och har det nu jättebra. Vi gör något gott för andra människor, som behöver det och det känns fantastiskt. Så roligt att det funkar! Ett bra och givande jobb. Underbara grannar, helt enkelt de BÄSTA! Jag behöver inte "tigga" om uppmärksamhet nånstans, för jag har allt och lite till av vad jag behöver. Jag har lärt mig så oerhört mycket om mig själv och om andra det senaste året. Tillfreds med mig själv för första gången i mitt liv :) Jag har gjort mina val, riktigt jobbigt och svårt många gånger och velat backa men....nej, jag är så stark idag och vet att jag har gjort rätt i dessa val. Ibland har jag nästan fått panik och gett fan i allt men jag har klarat av det iaf :) Och nu är allt så bra, så nu är det dags att fortsätta framåt :) Många drömmar och mål har jag så nu kör jag mot första. Funderar ibland på vad som händer när sanningen kommer ikapp för andra människor som jag valt bort i mitt liv, skulle behöva hända :) Men samtidigt vet jag inte vad som skulle hända då. Jaja, den som lever får väl se! Nu ska jag göra en fotobok av alla bilder från våran underbara vecka på Teneriffa, så vi har i väntan på nästa gång vi åker! Drömde inatt att vi redan var tillbaka men icke....tyvärr! Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0