Fredag =)

Igår var en lång dag, med nya roliga utmaningar som jag oxå klarade av :) Tack, Agneta för all din hjälp! Jag är så glad att vi har varandra =) Igår kväll pratade jag länge med Pillan i telefon, höll henne sällskap på väg hem från jobbet. Tack o lov för mobiler. Många glada skratt blev det. Idag kommer ju Felicia hit men vi behövde inte planera, det hade tjejerna redan gjort ;) Dom är stora nu! Ska bli jättekul att få ha henne här <3 Jag undrar hur det står till när man måste lägga sig i ALLT som man dessutom inte har något att göra med? Skönt att fler reagerar på samma sak nu iaf, det tar lite tid men....allt kommer! Tålamod är något man måste ha i mängder men ibland så sviker det....och jag vill bara skrika ut all sanning men som vanligt så biter jag mig i tungan och fortsätter att vara tyst och le ;) Jag lägger fokus på att planera roliga saker i stället och nu är det massor på g. Ett liv har vi, man vet aldrig när det är slut så..... energin på "puckon" får man bara lägga undan. Det är svårt ibland, när man behöver göra sig av med lite "skit" men.... Svårt att tro att vi för 2 veckor sen var i värmen, badade, skrattade, firade Nattas 13- årsdag ;) Bästa firandet nånsin :) Så lyckliga och en helt fantastiskt dag och kväll! Men nu när man är tillbaka i vardagen och kylan så känns det som väldigt länge sen. Iofs så planerar vi ju nya resor för fullt. Nästan lite deppigt att vara i kylan igen, vi tyckte att det kändes som hurlång tid som helst när vi var borta men nu går tiden rusande fort igen. Vilket iofs är ganska bra för då blir det sommar =) Nu är jag snart lika blek igen som innan vi åkte, det måste jag göra något åt! Träna och sola igen.... Jag skrattar ofta åt att Johan lägger in Melissas och Nattas kläder i min garderob och mina kläder i deras :) Ooops =) Det är faktiskt kul att vi kan dela, det betyder att vi har typ 3 garderober var!!! Snart är det dags för en helg med våra nya vänner och vi ser fram emot det så mycket! Men först kommer "syrran" och hennes familj hit i helgen. Och jag längtar efter dom jättemycket! Sen har vi ett släktdop snart ;) Har inte ens sett mitt första kusinbarn men alla bebisar i den här släkten är ju söta så det ser jag fram emot! Lilla Kiara, måste hitta på en riktigt fin doppresent! Nu ska jag ta mig in i duschen och fixa till mig, Kan inte förstå att det här är 2 veckor sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0