Mycket nu!

Det är mycket nu =) Blev lite dålig igår, helt slut faktiskt! Gick och la mig på soffan inatt, ont överallt! Men en värktablett och en natts sömn så är jag som ny. Johan kom och väckte mig och bäddade ner mig i sängen istället när han åkte till jobbet. Sötnos!!! Nu mår jag bra igen =) Det känns som att jag drar på något som inte bryter ut, kommer emellanåt men försvinner igen. Skitjobbigt!!! Igår hamnade Johans ormshow på youtube, in o kika på "The snake Teneriffa"! Ett av dom bästa ögonblicken på våran vecka, då vi befann oss i nån sorts drömvärld! Lyssna på alla härliga skratt i bakgrunden =) Det var verkligen skräckblandad förtjusning! Så stolt över min Johan. Finns ingen finare, roligare, omtänksammare, än han! Och han är min!!! Finns fler bilder på instagram oxå: jennysaarinen =) Nu är det fest planering på högsta nivån, både till helgen och till tjejernas fest! Idag ska jag o tjejerna ner till Vallentuna och fixa det sista till id o bankomatkort åt Natta. Dags att få barnbidraget varje månad nu! Dom är stora nu våra tjejer och riktigt fina människor! Älskar er min fina familj!!!
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0