Livlig / ljuvlig lördag!

Tack alla fina vänner för värmande ord och sms! Jenny L, en vän som dig behöver alla! Tack fina du, för dina fina ord ♥ Vi "chillade " hela dagen igår och bara njöt! Sen blev det en sväng ner på skridskodiscot! :-) Fick se en jättesöt liten prinsessa! Träffade vänner jag tyvärr inte träffar så ofta,vilket var jätteroligt! Sen blev det middag och en mellodate med våra urmysiga grannar! Vi har så roligt tillsammans och jag kan bara tacka för att just dom flyttade hit! Finns ett ord för det : KLOCKRENT! Vi kan verkligen inte önska oss något mer, byn är perfekt! Nu ser vi fram emot alla härliga spontanträffar igen ute, så fort det blir varmt! Tack för era fina ord igår kväll!
Och Annika : Grattis underbara vän och tack för ditt fina mess! Som jag sagt tidigare: All lycka till er och jag är så glad för din skull! ♥

Johan, du får mitt ♥ att svämma över av kärlek! Tack för allt du gör för mig och allt fint du säger! Igår kväll när du bad mig känna på ditt hårt bultande ♥ som bara bultar för mig.... Älskar dig! Jag är så lyckligt lottad, livet är så perfekt just nu!
Nu ska jag sätta lite fart här så jag kommer nånstans idag! Ha en fin dag :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0