Ja ni!

Läste precis något väldigt sant! Och som några fått erfara!!! " Don´t take me for granted, because unlike the others, I`m not afraid to walk away. " Så sant!!! Jag är inte beredd att vara någon till lags längre! Det har jag varit tillräckligt många ggr, till samma personer dessutom så....jag har vänt om och gått! Och har aldrig mått bättre, slippa vrida och vända mig själv som en disktrasa! Nej, nu är jag JAG och den bästa jag nånsin. Jag sörjer inte dessa människor som jag äntligen lyckats välja bort!!! Prion ligger på alla ärliga, fina människor i vårt liv istället, där den skulle legat hela tiden :) Livet handlar om att ge och ta! Ja, men när man inser att vissa ger man bara....då har man kommit långt! Tycker att det är rent förjävligt att vuxna människor beter sig elakt mot andra och dessutom låter barn se och höra det! Inte undra på att barn är grymma. Dom gör ju som vi gör! Tänk på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0