Hjärtan!

Överallt är det hjärtan....så fint! Så mycket kärlek! Jag har haft en fantastisk dag på jobbet´, mycket skratt o gofika! Jag är så oerhört tacksam och varm i hjärtat av alla fina sms och samtal idag. NI är guld värda och fina vänner på alla vis! Tycker så mycket om er alla <3 Idag tror jag inte att någonting eller någon kan dra ner mitt humör! Jag bara sprudlar glädje och lycka idag! Har så mycket energi att jag skulle kunna springa ett maraton eller nåt! Ska vänta in Johan och sen skjutsa hem Melissas kompis och åka och handla =) Natta frågade mig igår : Kan du köpa med dig djungelvrål till mig? Nej, sa jag!! Aha, men då gör du det imorgon när det är alla hjärtans dag då? Söta unge, vad svarar man på det? Hmm, kanske det! ;) Så....jag får väl köpa det idag då! Dessutom får vi ta en middag ute nånstans idag....tjohoo, vad skönt! Slippa laga mat! Eh, jag är egentligen så bortskämd så att det är pinsamt! Tack älskling, för allt! <3 Nu har jag erkänt det oxå!!! Puss på er alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback