Nu.....

Värmen kommer, det känns på dagarna när solen skiner! Hela kroppen vaknar till liv igen :-) Nu har Natta kommit hem igen efter några dagar hos kusinerna. Lämnade henne i måndags, hos Marie i Täby. Träffade mina underbara vänner ♥ Älskar er! När Natta kom hem, åkte Melissa till sin kompis som varit här sen i söndags. Vi är så stolta över dom, superduktiga har dom varit. På fredag ska dom få lite belöningar, shopping bla. Sen blir det tjejkväll för min del o killkväll för Johan ;-) Sen är det Lördag o äntligen dax att träffa våra underbara reskompisar igen...tjohoo! Jag hade sett fram emot en tvkväll som onsdagar brukar vara men...nån har bestämt att det ska vara hockey istället! F-n!!! Jaja...kanske ska göra som hundarna och däcka istället! Nån ringde mig inatt så inte sovit speciellt bra....natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0