Jaha, redan fredag igen!

Alltså hur fort går det egentligen? Veckorna springer på ;-) Snart är vi: Team Teneriffa tillbaka där ju....haha! Så klockrent, Ante ;-) I tisdags var jag o Johan på Ikea och handlade nytt! Man kan ju nästan säga att vi har börjat dejta igen...haha ;-) Tjejerna har jämt så mycket för sig, så vi är ensamma! Men det är det bästa som kan hända för ett förhållande, tror jag! Egentid o gemensamtid, bara vi och en massa kul när vi är tillsammans allihopa o alla tjejernas vänner! Just nu sitter jag på tåget för en ny date med Johan ♥ Fick världens gulligaste mess av honom idag! Blev alldeles glad o lycklig! Älskar dig oxå oerhört mycket! Missade tyvärr en fika med min goa vän Agneta idag, som hon ringde och bjöd mig på! Blev senare än planerat hemgång från jobbet! Asch, nytt försök bara ;-) Var iväg till vetrinären med hundarna häromkvällen, det var så kul att höra vilka härliga, trygga hundar vi har! Jag är grymt stolt över dom, jobbar på dagarna - busar på kvällarna! Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0