Lycklig!

Var på f.m och tog en fika i Vallentuna, jättemysigt!
Fick min jacka, som jag längtat!
Nu är den MIN!
Hur snygg är inte denna? Från http://zombiewear.se/

Älskar den! Natta hann knappt innanför dörren innan hon sa att jag vill/måste oxå ha en sån! Hihi...:)
Vi skulle ju dra iväg ganska på en gång till Agneta som fyllde år, då försökte hon med mig på riktigt!
Hon var tvungen att ha "HÄXA" jackan.nehe....så blev det inte!
Urmysigt kalas hos Agneta, god mat, gott fika. Härliga människor :) En jätterolig kväll!
Gjorde en vacker kökshandduk och en liten frottéhandduk till henne i present, som hon blev jätteglad för! Det värmer så oerhört! Och en flaska vin köpte jag oxå!
En härlig kväll helt enkelt!
Vi tog tillfället i akt att umgås lite med Annika också och skjutsade hem henne :)
Ljuvliga människor, jag blir så glad av dom!
 
Sen kom vi hem, vände tillbaka till Stella och lämnade av Natta!
Blev en skön kväll i soffan när vi kom hem! Tände brasan och lite ljus och skulle titta på fångarna på fortet som vi spelat in. Melissa somnade innan det börjat ;) Värmen från brasan är så sövande och skön!
 
Idag GATUFEST :)
Ha en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0