Kär i min nya jacka!

Den värmer så gott nu i kylan! ;)
Blev en dag i Åkersberga Centrum idag. Skulle köpa skinnjacka till Natalie o skor till Melissa :) Blev en skinnjacka till Melissa istället! Fick beställa en på nätet till Natalie när vi kom hem! ;) Blev en mysig lunch och shopping! Tog tag i veden när vi kom hem, den värmer inte bara en gång :) Mina svärföräldrar kom upp så då blev det kaffepaus, och det är aldrig fel! Blev middag sent, därefter fick Melissa för sig att vi skulle rensa hennes garderob....jaha ;) Allt gulligt och sött skulle bort!! Någon som lyssnar och ser upp til sin syrra, tror jag! Dessutom serhon ju hur jag och Natalie delar kläder :) Blev en 240 liters sopsäck med massor av knappt använda kläder. Går till bättre behövande :) Nu bara tuffa och coola kläder som gäller!
 
Men nu är jag färdig för idag...så natti natti :)
Och en liten tänkvärdhet igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0