Pigg!

Kom i säng hyfsat tidigt igår, fick några böcker av min granne. Började läsa en av dom, Svek heter den. Riktigt bra :) Men somnade gott när jag läst en stund.

Nu är jag sådär oförskämt pigg igen, kanske bara för att jag ska ta till jobbet :) Det är så kul!

Sen blir det 10-årskalas i em/kväll :)

Hipp hipp hurra för Alexander idag :)

Imorgon ska vi träffas o ta en promenad, jag o Agneta. Kanske vi  kommer iväg o kikar på blommor o buskar nån av mina lediga dagar. Vi får se :)

Det finns en till som fyller år idag, grattis världens sötaste prinsessa oxå på 2-årsdagen!
Kommer o firar dig nån dag med :) Men hoppas att den blir fin med tårta o paket :) Du är värd det bästa!

Så här fint blev vårt sovrum med kudde från Strumpan. se




Ha en fin dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0