Nemen....

Varför blev det så kallt idag då?
Tog en härlig morgonpromenad med Anna o ljuvliga ungar :) En av mina favoritmornar faktiskt, när jag hinner med att träffa dom :) Känner mig så glad efteråt, en härlig vän med positiv energi.

Allt är ju färdigt hemma så idag ska jag bara vara L E D I G o dessutom få middagen serverad.
Hmmm, vilken lyx :)

Tror faktiskt att jag ska göra iordning en god lunch, hålla liv i brasan o se en bra film :)

Ha en härlig dag!

Det här är vad jag LÄNGTAR efter just nu :)




En kaffe i solen med trevligt sällskap :)

Duken o filten fint broderat från  http://strumpan.se/ 

Där kan man använda sin fantasi, o få väldigt fina personliga saker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0