Tjihoo...

Livet leker...:)

Tack gumman för ditt grattis, det värmer gott!

Träffade min älskade Nina innan jobbet o vad lycklig jag blev! Hon ger mig så ofantligt mycket positiv energi!

Äntligen så har vi fått till en riktig date :) Som jag har längtat! Och ska få mysa med Elise <3

Måste köpa något riktigt fint o gosigt åt dom senaste 2 nytillskotten, 1 prins o 1 prinsessa!

Blev en kort men intensiv stund hemma igår innan det var dax att jobba igen, men...Så kul! Vi skrattade så att tårarna sprutade när vi satt o käkade middag!

Våran stora knasiga dotter höll låda :)

Jag handlade på vägen oxå så allt är klart när jag blir väckt med kaffe på sängen! Behöver inte göra ett dugg!

Tacos till middag idag!

Ola kommer o jobbar lite här idag, det ska bli riktigt spännande när allt sätter igång!
Stora projekt på gång nu!

Och inatt är jag hemma o är bara Johans....mys!

Nej, som sagt GODMORGON  till er alla o natti natti till mig!

 Mmm :) Ser fram emot kvällen! Tänkte ta mig en kaffe o dooleys oxå, så gott! Agneta som har introducerat i mitt liv! Värmer gott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0