Stolt!!

Hur ofta är man stolt över sig själv? Inte så ofta, men det är nått jag blivit mer o mer!
Jäkligt skön känsla, många många broar jag tagit mig över sista tiden.

Idag hade jag ett stort party i Sumpan, orolig över att inte hitta dit överhuvudtaget.
Men med Johans o min pappas hjälp så gick det så bra :)

Hittade rätt på en gång, ett riktigt bra o roligt party med helt nya människor igen!
Träffar så sköna människor nu ;)

Kom hem precis lagom till färdigdukat långbord hos grannarna. Grillat o klart!
Fantastiskt härligt! Vilken kväll :)

Åh, vad jag kommer att sakna dessa härliga kvällar i bullerbyn.



Nu soffmys.....:)

Må så gott o natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0