SNÖ!!!

Skit, det snöar!!!!
Inte okej!!!

Hade en söndag med fullt ös!
Johan och jag åkte upp till sparren och promenerade,men där var det kladdigt.
Fortfarande massa is kvar o gegga.

Plockade ihop ris ute på tomten som ska eldas!
Städade upp lite grann ute bland alla vintersaker, men nu snöar det! Så jag ska nog låta bli dom!

Hämta barn oxå middag, dukade fint! Melissa kom ut i köket och sa: Åh, vad fint du har gjort mamma.
Åh, vad det värmer! Melissa gjorde tårta!

Så ringde farfar om en bil som kört av vägen, då blev dom uppbjudna på kaffe o tårta!

Vet inte var all tårta ska ta vägen....men det löser sig nog ;)

Idag ska jag jobba lite hemma sen får vi se vad som händer idag!

En lugn o skön dag(hoppas jag)!

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0