Oooops....

Missade totalt att skriva igår....det är mycket nu! ;)

Sov ca 2 timmar igår efter att ha jobbat natten, svårt när solen skiner o det bara spritter i kroppen!

Vårkänslor- javisst!

Tog en promenad med Johanna som sällskap till tåget och mötte mina barn.
En stund av fredagsmys i badhuset var planerat, mötte Johan utanför.

Överraskade dom alla med att Agneta ,med familj dök upp i Badhuset. Jättemysigt!

Vi badade och skrattade, hur kul som helst hade vi :) Fortsatte till pizzerian efter för alla var vrålhungriga. Jättegott var det!

Sen blev det marängswiss och kaffe med dooleys som en perfekt avslutning hemma hos dom!

Det var fredagsmys på hög nivå :)

Sen var jag trött....vi tände en brasa och parkerade oss i soffan med favvoserierna på tv!
Jäklar, vad bra jag mår!!!

Nu är jag på väg till sumpan på party :)

Sen grillfest med "hela" byn när jag kommer hem :)
F-n ,vad jag kommer sakna dom alla!!!!

Men nu dax att dra!

Min älskade vän Camilla är hemma i Sverige igen....åh, vad jag har längtat efter henne! Ska bli hur kul som helst att träffa henne! Ett halvår är låååång tid! Men nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0