Häftigt!

Fantastiskt party igår kväll!

Urhäftigt party idag....det här är så roligt!
Vilka härliga människor jag träffar hela tiden!

När jag kom hem från Täby idag så gick Johan o tjejerna o födelsedagsfikade en sväng!
Jag åkte iväg o handlade lite god mat! Och hittade så fina tavlor som jag blev så kär i. Blev hur fint som helst! Klockrent passade dom här!

Blev "black and white" med ungrostade grönsaker o potatis o en god sallad!

Och till tjejernas stora förtjusning...plockgodis men ingen orkade äta det...haha :)

Sen blev det melodifestival för hela slanten här....störtskön kväll!

Imorgon väntar middag hos mamma o pappa!

Idag skulle jag vilja ge en varsin ros till Sandra, för att hon är så gullig! Och till Sara som tack för en mycket trevlig och givande dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0