Blir så trött!

Vill bara få vara ifred! Varför ska det vara så omöjligt?

Vill ha kul och njuta av det jag har! Så därför gör jag det nu och fullkomligt skiter i resten!!!

Min fina lilla unge, sitter här brevid och äter mellis!

Den stora fina ungen är på äventyr....;) Hjälp, vad stor hon är!

Hela ens liv kretsar runt dessa små människor, dom är vårt allt!

Ikväll ska jag iväg och ha party :) Det är kul!!!

Ska hämta upp min "gamla" vän på vägen, vi har känt varann i ungefär 100 år! Det känns så....Härliga människa!

Tänk om man bara fick välja vilka man vill ha i sitt liv och dom man valt bort- håller sig borta!!!
Men nej.....icke det!

Så nu...............släppt!

Nu ser jag fram emot en stund på soffan med Melissa o sen party.....tjohooo :)

Belle: min absoluta favorit från zbh.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0