Åh, vilken härlig kväll!

Började hur galet som helst:
Snabba ryck till Täby-hämta en ny kopplingsvajer till bilen ;)
Sen till Arninge- köpa bordet o lite småsaker ;)
Så långt var allt lugnt....
Sen Vallentuna o hämta zbh sakerna ;) Då hade klockan börjat rusa iväg!

Eh, skulle vara hos Anna o Jimpa kl 17.30 ;)

Nästan hemma, på väg upp i backen säger det PANG....
Kopplingsvajern går av....Vi skratta så vi tjöt :)

När vi tar oss upp för backen, så säger Johan: Men Jenny, var e din bil???

Javisst ja, den står ju vid stationen...hahaha ;)

Hoppsan, den måste vi ju ha!!! Ringde Johanna som snabbt skjutsade ner mig att hämta den!
Min kära,kära granne: vad skulle jag göra utan henne?

Tiden var ju inte min vän innan så nu blev det ännu värre....men vi lyckades iaf vara nere i Kårsta till 17.50 så alla saker var uppe till 18! Tack vare tjejerna o Anna som hjälpte till och fixa!

Blev en fantastiskt trevlig kväll med massa kompisar som man inte träffar så ofta, vilket var jätteroligt! Så en kväll med släkt o vänner, barnen är ljuvligt!

Partyt blev kanon och mycket fina saker beställda ;) Så roligt, jag blir så glad varje gång!

Nu ska jag straxt iväg på nästa!!!

Kör bara....;)

Ha en trevlig dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0