Underbar dag!

Tiden har verkligen sprungit iväg ;)
Vilken ljuvlig dag!
Pratat, fikat och promenerat ;) Man kan verkligen ha det sämre!
 
Planerat lite till, allt som komma skall ;)
Har skrattat så jag kiknar idag ;) Det finns INGEN som helst hejd längre på hur vissa förnedrar sig!
Men fortsätt gärna....
 
Denna status på facebook gillar jag starkt:
 
Jenny: cabväder ute!
Underbara människa, absolut är det så ;)
Så härligt att dra in till stan, till vårat café och bara vara! Dessutom riktigt snygga o glada!
Tack, för att du finns min underbart galna vän!
 
Nu ska jag umgås lite med min Johan, knappt sett honom sen han kom hem. Han bygger o bygger och planerar ännu mer byggen ....hihi
 
Yes, vi fick en jätterolig campinginbjudan idag oxå med våra härliga vänner :) Självklart ska vi med!!! Nu när det var i god tid oxå...hahaha
 
Nej, ut en sväng ;)
 
Puss o hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0