Herregud!

Åkt som en jojo runt den här byn! Hämtat ungar, cykel som kedjan hoppat på! Fick in en hel cykel i Johans lilla opel ;) Fantastiska lilla bil!
Fram o tillbaka ;)

Men vad gör man inte för sina barn o deras kompisar!?
Jo, man gör allt!

Hörde nån gång att livet inte förändras när man får barn!!! Undra i vilken verklighet då???

Nu sitter tjejerna med jordgubbar, melon o doppar i smält choklad. Och har köpt godis dessutom :)
Jag hör bara en massa asgarv :)

Snart är det äntligen dags för "Good wife" den enda heliga tvkvällen på hela veckan!
Och då ringer säkert min kära sambo och vill hem från sitt galej han är ute på. Det skulle inte förvåna mig. Men det gör inget ;)

Har kommit på att jag är ute o kör bil väldigt mycket o ofta nu på helgnätterna...hmm!

Johan var så gullig igår morse när vi käkade frukost: Du behöver inte sova så mycket sen dy började på strumpan!

Vilket är så sant, tänk vad dagjobb o rutiner gör för mig! Jag har ju aldrig provat det förut, det är verkligen ljuvligt!

Fyndade lite mer av min älskade Ninas kläder idag! Det gör mig så glad :)

Nina är en sån varm o god människa! Det värmer mitt hjärta att ha henne och hennes familj i vårt liv!

Nu är det dags!!!

Ha en fin kväll alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0