Det blir aldrig som man tänkt sig!

Men bra mycket bättre...oftast!
Vi skulle ta en kvällspromenad när vi fick "uppdraget" att agera fyllechaufför igen.
Men som tur var så kunde Johans pappa följa med den här gången, för jag var tvungen att göra klart det jag höll på med. Och Melissa hade ingen lust att åka så hon och jag stannade hemma.
När vi var klara skulle vi ta en promenad med grannen, dom skulle komma upp o hämta oss!
 
Och mycket riktigt så kom dom, med ny/gamla grannen som sällskap....Jätteroligt!
Så vi tog en sväng med hundarna som var alldeles konstiga allihopa ;)
Vi förstod varför när Melissa fick syn på vildsvin med kultingar!
Åh, vad lycklig hon var :)
Sen hamnade vi kvar hemma hos grannen med en cider i väntan på att Johan o Natalie skulle komma.
Vi pratade och skrattade massor, så härligt att få höra vissa saker! NJUTER i fulla drag.
Just nu har vi världens BÄSTA grannar på hela våran lilla gata! Så snart blir det en fest :)
Johan o Natalie kom ganska snabbt, då blev det husesyn där o sen här.
Vi fastnade här sen på baksidan, tände ljus, tog upp parasollet sen blev det sen natt!
Men jösses, vad roligt vi hade ;)
 
Jag sitter fortfarande och fnittrar för mig själv över saker jag får höra nuförtiden :)
 
Jaha, så regnar gör det! Hela bilen packad med tjejernas saker som skulle upp på loppisen idag men.....
 
Nu får vi se hur dagen blir :)
 
Ha en skön söndag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0