Nyvaken....

Kör ett nattpass till ;) Men imorgon drar vi igång på allvar!

Johan är ju för go! Han ringer alltid och säger gonatt när jag jobbar, och gomorgon när han vaknar!

Imorse så ringde han och sa att nu är brasan tänd när du kommer hem, jag blir så glad!
Pratade hela vägen hem, möttes på vägen.

Lyckan och glädjen i kroppen är maxad ;)

Läste f.b. när jag kom hem och blev så glad att jag fortfarande L E R...
" Bästa Jenny, Tack. Skit vicken bra fru/sambo/mamma/kompis/läckerbit min polare har!"  Underbara Ola!

Kan man bli gladare???

Fullkomligt älskar att ha såna människor i vårt liv!
TACK för att ni finns!

Nej, nu väntar jag på mina kompisar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0