Natalie 12 år ;)

För 12 år sen:
Vakna och förväntansfulla satt vi och väntade på stunden som skulle förändra livet totalt!
kl:10.49 var den inne!
Älskad från första stund, Thyra Natalie
Så vacker liten bebis som fortsätter vara vacker hela tiden.
Mina barn är mina stoltheter!!!
Finns inget bättre än dom!
För våra tjejer gör jag vad som helst, bara dom mår bra och är lyckliga.

Natalie sa till mig att hon önskade sig att få åka på SPA med bara mig!
Det värmde kan jag säga, så nu blir det en spaweekend i vår.
Sova på hotell, äta, spaa, mysa bara hon och jag!

Åh, vad jag ser fram emot det;)
JAAA, ropade hon när hon fick sina presenter i morse.
Vi var uppe redan kl:5 och sjöng (hur vackert som helst) och gav henne presenter!

Var tvungna att göra det innan Johan skulle åka till jobbet, men nu sover dom igen!

Ikväll blir det kalas igen ;)

Jag ska jobba vidare idag, fick massor gjort igår innan jag åkte iväg för att jobba kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0