Mitt lilla troll...

Inte är hon pigg inte!!
Lunginflammation, så nu pencillin i 1 vecka.
Tog hela dagen i Vallentuna!

Gick jättebra hos tandläkaren iaf, men sen tog det ett par timmar hos läkaren.
Sen apoteket, ja jag tror minsann att hela Vallentuna är sjuka!
Men nu hoppas jag att det vänder fort för henne ;)

Halva sommarlovet åt hon antibiotika mot borrelia, nu halva jullovet!
Ingen vidare tur med ledigheten här inte!

Så nu var det klart för våra grannar oxå....
Dom kommer att flytta ifrån oss....buhu :(
Jättekul för dom, jag är glad för deras skull men för mig är det tufft!

Nu är det dags att sätta fart och kolla garageritningar och få lite offerter!!! ;)
Inget ont som inte har nått gott med sig....

Natalie har haft en rolig dag med shopping och fortsätter att ha kul! Sover hos sin kompis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0