Fredag den 13:e

Ingen bra dag!!!
Kommer till jobbet och ska kliva ur bilen på parkeringen. Wooops, benet försvann in under bilen!
Glansis under nysnö...
5 stycken som halkade under ca 10 min.

Jag blev livrädd, samma knä som redan är opererat 2 ggr.
Högläge, värktabletter och snälla ssk som lindade det på en gång.
Svullnade ganska snabbt!

Men peppar, peppar det känns inte lika illa som vid dom förra gångerna!
Kanske träningen, och viktnedgången hjälpt till att rädda det den här gången.

Har defenitivt inte varken lust eller tid att operera om det igen.
Fortsatt vila och tabletter nu, så får vi se vart det leder.
Känns bättre iaf redan ;)

Idag kommer Nina och Ella, åh, vad jag har längtat efter dom!
Mysigt!!!

Sen kommer mina svärföräldrar ikväll för att fira Natalie.
Vi tänkte fixa lite räkmackor och mys till gladiatorerna med dom då!

Blir en lugn dag!!!

Jag har aldrig haft otur förut fredag den 13:e men nu....:(

Men jag kan bara tänka att det kommer att bli bra, så det är klart att det blir det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0