Spontana besök ;)

Vilken rolig kväll det blev =)
Tack för ikväll, kära grannar!
En icke planerad middag som blev så rolig, god mat, trevligt sällskap, massa prat och skratt!
 
Ja, som sagt livet leker ;) Jäklar, vad kul det är!
Ibland så behöver man verkligen rensa ut lite i sitt liv. Jag har gjort det och vilken skillnad det blir.
Ca 50 kg lättare ungefär..hihi :)
 
Toknöjd och grymt stolt över allt jag vunnit dom senaste 2 åren!!!
En klapp på axeln till mig!
Så sant som det är skrivet: " Varje slut är en ny början"
 
Nu ska vi krypa i säng och sova inför morgondagen: FLEXSHOWEN!! Tjohoo, så stolt över våra barn!
Blir kärare och kärare i Johan för varje dag som går, trodde inte det var möjligt efter alla dessa år men så är det! Man behöver uppenbarligen både upp o nergånger för att inse vad man har! Jag skulle ALDRIG byta det jag har mot nånting annat i hela världen!
Älskar dig!
 
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0