Godmorgon!

Skulle lätt kunna vänja mig vid det här. Kolla på film länge på kvällarna och ta sovmorgon. Äsch, kanske inte, men ibland är det skönt! Den här helgen blir det full fart! Snart är 2012 slut och vi välkomnar 2013 ;) Natta blir 13 år, tonåring!!! Jag som fortfarande är så ung....fantastiskt härlig känsla! Hon gillar det oxå, en ung mamma! Får bekräftat många gånger att man gjorde rätt som skaffade barn tidigt! Diskuterade det med en kompis i veckan! Vi båda var unga och har nu stora och små barn. Ja, jag har ju bara stora barn. Så skönt, skulle aldrig få för mig att börja om. Har våra ljuvliga små gudbarn och andra bebisar runt oss hela tiden. Det räcker väldigt bra att låna dom emellanåt. Jag är helt enkelt för bekväm nu ;) Känslan att vara glad, nöjd och tillfreds med livet är oslagbart! Nu ser jag fram emot nyårsafton givetvis och sen Teneriffa. Ska iväg och handla till nyår med Agneta, bara vi och kanske jag måste passa på att leta efter en bikini ;) Allt jag har är för stort, spelar ingen roll att jag köpte flera nya i somras. Ja, men det kanske är vad jag ska göra idag, rensa garderoben ytterligare en gång. Sen ska vi iväg och möta upp Johan. Jag ska försöka ta mig en sväng till och hälsa på på mitt gamla jobb, det var så roligt och sjukt uppskattat! Ska försöka hinna med det nu när jag är ledig ;) Ibland så saknar jag dom enormt mycket, alla vänner men inte jobbet i sig! Är ju människa idag ;) Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0