Wow...

Vilken härlig kille
vi träffade idag!
Älskar människor som utstrålar energi o positivitet och glädje över saker o ting!
Det smittar verkligen av sig!
Nu är det nämnligen massor av spännade saker på g!
Hoho....
 
Men nu ska jag försöka mig på att hitta på lite god middag för att sen sätta mig i soffan och titta på "Robinson" älskar det!
Har varit och handlat nya blommor till tjejernas fönster så jag tänkte passa på att göra lite höstfint hos dom men det blir imorgon :)
Johan stack iväg på moppen till Nifsta, han är så glad o lycklig över sina moppar så...hihi
Fixar lite mat tills han kommer hem igen!
 
Längtar till på lördag då ska vi på kalas :) Älskade barn!!!
Ha en ljuvlig kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0