Lyx!

Tjohoo...
Rena lyxen, alldeles ensam hemma!
Mailat, ringt, tagit en promenad och städade igårkväll iaf så nu....
Krypa upp i soffan med brasan tänd och titta på en film :)
 
Hitta på nån god mat till mig o tjejerna sen :)
Så skönt denna ruggiga dag!
Hösten är verkligen här!
Kalas hela helgen väntar :)
Älskade ungar!
 
Fick precis ett nytt roligt uppdrag, vi ska visst ha en ny "gatufest"! :)
Måste få till det när vi alla kan bara och det är inte det lättaste men....kanske att vi lyckats nu!
Vilka underbara människor vi har runt oss. Ja, hos oss alla 4 här är dörrarna öppna jämt för varandra!
Vilken lycka :)
Hoppas på nästa också!!!
Trodde aldrig att jag skulle ha den här känslan av att vara hemma här men nu är det så!
Vi har aldrig varit lyckligare än nu!
Skulle inte byta mitt liv mot något. Det var det bästa jag nånsin kunde göra när jag för lite mer än ett år sen med Johans stöttning tog klivet rakt ner i en väldigt kall isvak. Men den är varm nu :)
Ingenting i mitt liv är likadant som för ca 1 år sen och aldrig nånsin har jag varit starkare heller. Många som jag äntligen fått upp ögonen för och som totalt skrumpnat ihop i mina ögon. Och det bästa för mig är att jag inte längre bryr mig. Det är en otroligt stor vinst för min egen person!
 
Har faktiskt enbart vunnit efter den här "resan"!
 
Nu har vi nya stora utmaningar att se fram emot, jag o Johan!
Lyckan är total!
 
Ha en fin fredag! :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0