Livet består av lyckliga dagar!

Började dagen med att göra färdigt här hemma.
Och tvättade massor, så skönt att ha det klart!
Fick ett sms om fika och promenad på kvällen ;)
 
Millie fick hit en kompis, oj, vsd dom hade roligt! Dom sprang iväg o plockade blåbär för att baka en kaka till fikat. Sen kom dom och tjatade på mig att vi måste gå ner till farmor o farfar och plocka vinbär oxå. Jaja, det var bara att ge upp och följa med! Johan var ju ändå där nere så vi gick.
Då fastnade vi en stund där ;)
Sen gick vi hem och gjorde mat.
På promenaden ringde Johans telefon, (Jag har ju aldrig med mig min)!
Åh, jag blev så glad! Camilla och Rebecca ville komma över ;) Tjohoo!
Så vi gick hem och dukade fram fika hos grannarna ;) Så kom Stefan oxå precis innan brudarna kom!
Det blev fullt hus på grannarnas altan!
Åh, så roligt det var!
 
Vi satt en bra stund bara vi tjejer fram på natten och pratade! Älskar dom!
Bästa överraskningen på länge ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det här är så sant som det är skrivet!
Nej, nu till jobbet!
Lycka!
 
/// Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0