God morgon!

Trött som sjutton, varför?
Ja, ingen aning! Var trött redan igår och somnade mitt i filmen jag tittade på!
Det finns en sak som jag stör mig på ordentligt, appropå trött:
Varför svär vissa människor så otroligt mycket i skrift?
Att man svär mycket har man ju alltid fått höra att det är brist på ordförråd, men i skrift!
Jag tycker att det ser så illa ut!
Usch, för dom!
 
En annan sak som däremot gör mig glad är att det finns fler kompisar till oss som hittat den "riktiga" kärleken på äldre dar :) Det är aldrig försent för kärlek!
Ett varmt lycka till!
En sak till som gör mig så glad är: Jag sådde nytt gräs för ett par veckor sen och det är alldeles grönt!
Nu på mornarna när daggen ligger i gräset så är det så fint!
Det är livskvalitet :)
 
Ja, jag kan ju säga att det märks att skolan är igång igen :) Trötta ungar på kvällarna, trötta ungar på mornarna, skjutsa o hämta!
Men lyckan o stoltheten är enorm över dessa 2 fina tjejer. Natalie blev igår vald till ny friendsare!
Det var rätt!
 
Ska skryta lite om vad vi har gjort på strumpan också: Såna här säljer vi!!
Hihi.... Hur roligt som helst!
 
Ha en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0