VALBORG! =)

Solen skiner och det är så skönt ute :)

Fortfarande ont i handleden men lite mera zongele så blir det nog bra snart!

Tänkte försöka mig på att bara vara ute i solen idag :)

Sen lite förberedelser när Johan kommer inför grillningen.

Vi ska till Agneta o Magnus o äta idag o kolla på brasan. :)
Ska bli jättekul, Agneta o jag har så mycket att prata om nu, det händer så mycket. Så i telefon häromdagen pratade vi i mun på varandra...haha :)
Men ikväll har vi tid att prata....äntligen :)

Sen blir det brasan i Lindholmen för Natalies alla kompisar ska dit...så då har vi koll ;)

Imorgon fyller min älskade vän år...Hipp hipp hurra för henne :)

Och jag ska iväg till Nina en sväng :)

Älskar allt detta, alla nära o kära hela tiden.

Igår hade vi besök hela dagen också ;)

Läste en kul status på f.b. nyss: Var hos Johan o en halv Jenny o drack kaffe! Alltid lika trevligt :)
Hahahaha...:)

Men nu HA EN TREVLIG VALBORG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0