Tid!! :)

Jag var hemma med Melissa igår och fick hur mycket som helst gjort! :)

Städade, tvättade, promenerade och pratade i stort sett hela dan i telefon! Det var länge sen jag pratade så mycket :) Men kul var det!

Tyvärr så fick Agneta o jag skjuta fram Täby dagen, vilken vi båda sett fram emot jättemycket men...så är det när man har barn! Man har ju lite mer än sig själv att tänka på :)
Ja, livet blir ju helt annat när man har barn! Förändras oerhört mycket!
Och nu blev det sjuka små barn :(

Men vi har så mycket planerat, roliga saker:) Vi har en del att se fram emot!

Sen hann jag ner till Vallentuna o handla, mötte Johan ;) Snacka kvalitetstid, tillsammans i bilen från Vallentuna o hem. Vi nästan pratar i mun på varann...hahaha ;)
Hur skönt som helst!

Natalie o Melissa hade maten klar när vi kom hem, potatisen skalad o kokad. Köttbullarna stekta, var bara såsen kvar att göra ;)

Fantastiska barn ;)

Vi blir alldeles bortskämda här hemma! Efter maten tog vi en promenad ner till stationen o hämtade min bil! Hade sällskap med en kompis vi träffade på vägen, sen träffade vi en till så det blev en riktig pratrunda.

Sen var det bara för Johan att fortsätta uteprojektet, gräva!
Ja, jösses vad vi håller på nu ;)
Många projekt är det!

Jag tog en promenad till o hämtade Natalie, och när vi kom hem var det uppdukat fika av Melissa!!!

Underbart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0