Soft dag!

Hon är för härlig, min lilla dotter :)
Skratta är bara förnamnet, va hon har myst idag!
300% uppmärksamhet av mamma o mormor hela dagen, fått precis som hon velat...ibland så!
Helt underbart :) Hon drev med Natalie i telefonen så jag trodde Natalie skulle bli galen på henne. Åh, vad det lös i ögonen på henne.

Tog lång tid hos tandläkaren men nu så ska det nog lösa sig! Det kommer att bli bra.
Jag funderar på hur mycket den här borrelian egentligen ställt till med! SKIT men nu är den borta.
Hon är så stor o förnuftig, vi har inga småbarn längre. Så kul att faktiskt vara delaktig, tillräkligt ung för att inte vara pinsam eller dryg. Skön känsla :)
Johan o jag brukar prata o planera, det är snart bara vi hemma :) Antingen så är huset fullt av folk eller så är det vi 2! Därför är det så skönt att vi kommit så långt och har så j-kla kul!

Jösses, 33 år o redan så stora barn!
Det som är så kul är att dom snappat upp så mycket vettigt i livet redan. Positiva, framåt o sjukt bra självförtroenden. Viktigt!

Träffade min pappa i stan oxå, så liten! Så duktig :)

Letat i hela stan efter vissa saker jag behövde men.....inte!
Men tack o lov, danstossorna funnna :)
Tjohoo, lyckan är gjord!
Ser fram emot dansuppvisningen nu o massa kompisar som ska med o se den. Fick lite tips o råd oxå av gudmor, måste komma ihåg dom.

Nu dax att fortsätta, hönshusbygge o tvätt!

Må så gott!



Älskar.....hittade en liknade i stan idag! Hänger så fint här nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0