Påsklov!

Lov i den här familjen innebär: Full rulle :)

Ös, hela tiden!

Idag kom min fina,kära vän Therese på besök! Johan var såklart med oxå ;)

Helt underbart när dom är här! Ungarna älskar att träffas o har så roligt!
Jag o Therese har så mycket att prata om varje gång, eftersom att det är så sällan vi ses!

Men det är som att vi träffades igår ;) Helt underbart!

Melissa hade också en kompis här hela dan så livat har det varit! Skratta så vi höll på att kissa på oss, när Johan kommer in o ropar, ynkligt: Hjälp!!!

Han har sprungit över det nygrävda området ute så att hans en asko sögs fast i geggan...haha...
Det var bara ta på sig min Johans stövlar o klampa ut o hämta den!
Slutet gott-allting gott!

Sen var Johan, Melissa o jag ute o åkte en sväng i kväll! Sen var det äntligen en bra tvkväll :)

Imorgon väntar ett spännande möte :) Ser fram emot det med spänning!

PÅ kvällen blir det tjejkväll med bla zbh :) Tjohoo :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0