Oro!

2 dygns oro börjar släppa lite, men inte borta än!

Min älskade "gudunge" är sjuk, och jösses vad det känns!

Kombinera nattjobb med oro är inte lätt, på helspänn.

Men vill inget hellre än att han får må bra igen nu o ta med sig sin mamma hem!

Vilken speciell relation man har till dessa "små" jag har varit med o sett komma till världen ;)

Älskade unge...alla tankar till dig!

Blev en urmysig kväll igår, Johan o Melissa kom hem ganska direkt från dopet när jag vaknat!

Jag behövde göra nåt o tänka på annat :)

Så vi åkte till världens bästa pizzeria ;)

BROTTBY CAFÈ :)

HUr mycket mat som helst o så gott!

Tjejerna hade haft urkul på Nickis i Täby på Ellas kalas, jätteroligt att höra. Och Elise, söt som en docka, sa dom båda 2 :)
Och hon är verkligen så fin.

Hoppas o tror att Ella gillade sina presenter....En jättefin klänning, halsband o massa armband!

"Lilla" prinsessan som börjar bli stor nu ;)


Efter att vi suttit länge o ätit o fikat så var det dags att skiljas åt igen, jag till jobbet o Johan o Melissa hem.

Jag var lite tidig så jag tog en promenad på Österåkers kyrkogård o i minneslunden.

Det är jättefint o insåg att det ligger bra många som jag känt där <3

Fick lite energi  o kunde samla tankarna, det behövdes!

Sen en natt på jobbet med en härlig kollega som bjöd på både trygghet o skratt.

Mycket välbehövligt!

Har inte sovit så lång stund idag, telefonen ringde o ringde o sen var det kört!

Så nu får vi se vad dagen bjuder på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0