Jaha! Med nya raska kliv in i.....

En ny dag att se fram emot....
Jag har efter 15 år i tryggheten hoppat rakt ner i isvaken.
Utbildad undersköterska som jobbat med äldre, fick en chans att helt byta bana! Svåra beslut men jag var helt enkelt tvungen att pröva "lyckan" i en liten butik. Det var guld o gröna skogar från början,men slutade i katastrof! Nu påverkade det min hälsa på ett väldigt dåligt sätt,har ALDRIG mått så dåligt.
Var tvungen att lyssna på min kropp och sluta omedelbart.
Så nu står jag har och har alla möjligheter i världen att göra vad jag vill! (och det ska jag)
Hjärnan går på högvarv,måste landa lite.
Var ju som väl var välkommen tillbaka till tryggheten igen, kör lite timmar så länge.
Nej, nu ett besök för att avsluta med butiken och få en härlig dag med min gamla vän Pamela. Det finns bara en väg ur detta och det är UPP!!!


Kommentarer
Postat av: Pamela

Ta din tid och lita på dig själv. Lev idag och tänk på att det är när förberedelse och mjöligheten möts som det tar fart, så lev le och var beredd! ;-) Lycka till dig! <3

2011-11-17 @ 15:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0