Eftermiddag!

Nu så: alla möten avklarade idag!
Nu är det en myskväll som gäller med en god middag och lussekatter!
Jag kom ihåg saffranet, imponerad av mig själv....=D
Väntar på Tommy som ska komma och rädda vårat krånglande avlopp också!
Har hunnit prata med Jessica också, det händer inte så ofta, men hon är en fantastisk vän!
Blir alltid så pigg och inspirerad av henne, så nu fick jag lite mer att tänka på.
Jag vet inte om det får plats mer i mitt huvud nu, känns rätt fullt!
Nu ska jag göra som Alice....; )


Kommentarer
Postat av: Pam

Härligt att läsa att det börjar rulla framåt, yeay!!! :-) Hm, undra vad som menas med att göra om Alice haha spännande! Må så gott Kraaam

2011-11-29 @ 15:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0