Torsdag...

Gör som igår, jobbar ikväll! Det känns bra för jag tänkte vara ledig med min familj i helgen.
Nu har alla pandasaker kommit, så dom ska delas ut i helgen. Det finns alltid nåt att göra = )
Idag ska jag se ett avsnitt av "sons of anarchy",jag är så totalt fast i den serien.
Fullkomligt ÄLSKAR den!
Påminner så fruktansvärt mycket om en gammal vän,
som jag saknar massor!
Eller rättare sagt jag saknar det vi en gång hade, men det kan jag inte få igen.
Måste acceptera det, men det är så svårt!
Jag gör väl lite som "grodan- lever på hoppet", jag tror så mycket och bara väl om alla.
Tills dom bevisat annat för mig, och har någon nån gång gjort mig illa. Då är dom inte värda att finnas kvar i mitt liv, men det har jag lärt mig nyss.
Jag har alltid svalt och tagit emot men det är slut med det nu. Jag är värd så mycket bättre!!! Skön känsla, att äntligen kunna tänka så.
Skit i dom som inte behandlar en väl! Men jag har så många fantastiska vänner i mitt liv och är så glad över dom alla. Stolt som sjutton över mina tjejer som redan har en sund inställning till sånt.
Dom ser så mycket mer än man tror....
Älskade barn!!!
Älskade från första stund, det var då livet förändrades för alltid!
Att vara föräldrar är det bästa vi gjort och jag kunde inte valt en annan pappa till mina barn.
För JOHAN är den klart bästa. Jag är så lyckligt lottad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0