Sista dagen på 2011!!

Ja, jösses vilket år!

Det har verkligen varit förändringarnas år:

*Sa upp mig från jobbet efter 15 år- hoppade rakt ner i isvaken...(kallt var det trots sommaren)!!!
Men det är nog fasiken bland det bästa jag gjort! Kan bara göra det jag vill nu!!!
Men att jag vågade göra det beror på min underbara sambo som peppade mig till det!

Du är guld värd, Johan!

Mycket "skit" har det varit det här året men det känns som att det vänt och bara blir bättre...
Hoppas på ett fantastiskt 2012, det blir ju som man gör det till! Och jag har nog aldrig mått bättre.

Min familj och alla underbara vänner i vår närhet, vet inte vad jag skulle göra utan er!

Nej, nu firar vi nyår!
Potatisgratängerna är färdiga, köttet marinerat!
Bara göra sig själv snygg nu ;)

Sen blir det att fira in nya året med dom bästa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0