Shopping!!!

Är så otroligt glad idag!

Blev Täby centrum med Bonnie, hugo, Mimmi och Elin!
Bara shoppat åt mig själv, det hör inte till vanligheten kan jag säga...haha
Blev en jacka och mössa som det stod Jenny på enligt Bonnie.
Jag var så söt i mössan så den var jag tvungen att ta! Haha, min underbara Bonnie!!!
Hon får mig att må bra!



Nu ringde min underbara bror igen med goda nyheter.....
Han hjälper mig med mina nya projekt som jag håller på med! Så nu fick jag prata med en väldigt trevlig tjej! Det kommer att bli så himla bra allting ;)

Tack och lov för ALLA underbara människor som finns i mitt liv!!! Jag hoppas att ni alla vet vilka ni är!!!

Idag fyller ett gammalt ex till mig år....Hipp hipp hurra för honom idá = )
det var några år sen, vi pratades vid men jag hoppas att han har det bra! Hade kontakt med hans syster för inte så länge sen så lite vet jag iaf....

Nej, nu ska Jag och Natta kolla på film....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0