Mysmorgon!

Finns nog inget bättre än att vakna av kaffedoft,
då har jag inga som helst problem att gå upp.
Tända en brasa och sätta mig i soffan, kika vad som hänt i världen samtidigt som jag dricker mitt kaffe! Brukar knappt hinna ens sätta mig innan Johan ringer och säger godmorgon!
Jag mår så oförskämt bra tillsammans med honom, han gör allt för att jag ska göra det oxå.


Hade en mycket trevlig kväll på jobbet igår!
Det känns så skönt i hjärtat, när det är en bra kväll!
Jag har underbara kollegor, som alla är guld värda!

Nehe, nu ska jag mysa färdigt här och väcka mina tjejer så vi kan åka och handla sen!

Jag skrattade så när jag kom hem igårkväll, jag hade fått julkort till hela familjen.
Men ingen hade öppnat det så jag gjorde det:

God jul o gott nytt år
önskar "tomtarna" o "nissarna"
Tror ni tjejerna funderade eller....haha
Men jag klurade ut vilka det var och sa det till dom och då kom det ett: ÅÅHH!

Så tack kära ni: Tomtar o nissar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0