Lyckas alltid!

Ända sen jag var liten så har jag blivit sjuk under julen, gärna julafton!
Men på senare år så har jag klarat mig men nu var det dax:

Melissa vaknade jättedålig igår morse!
Vinterkräksjukan: Godmorgon!

Men peppar, peppar ingen annan har blivit sjuk och Melissa mår bra igen.
Hon sov i stort sett hela dan igår.

Vi tog en film dag!!! Först ut blev:


*Kronjuvelerna, riktigt bra!

*Spookey buddies, söt!

*Bridesmaides, så bra!

Tjejerna missade ju en dag med bio och mat med mormor och morfar, så det blev många filmer hemma. Men det blir bio en annan dag när alla mår bra!

Och ute stormar det igen, kan inte sova när det blåser så här!
Men idag har vi ström iaf, alltid nåt!

Måste börja gå igenom mitt nya "jobb" nu! Känns jättespännande och jätteroligt med så mycket uppmuntran!

Har äntligen hittat den perfekta födelsedagspresenten till min älskade 12-åring!

Herregud, 12 år, ja tiden går uppenbarligen fort när man har roligt! Kommer ihåg dagen då du föddes, känns inte sååå länge sen!

Fina, fina tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0